Fotka się lansuje :)

Korzystając z chwili wolnej przed nauką z podstaw automatyki (tiaa), zalogowałem się na stronę fotki i patrzę że pojawił się nowy wpis na blogu fotki. To, co zobaczyłem, po prostu rozwaliło mnie :)

fotka

taki to screen z bloga :) a poniżej treść:

fotka

Faktycznie działa rewelacyjnie, skoro nie moge się zalogować na fotkę. Otóż działa to dość dziwnie, bo ściaga plik *.php i niestety minimap wywala bład :), co w efekcie nie moge obejrzeć profilu :D

0 0 vote
Article Rating
10 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
suda
12 lat temu

Hehehe fajnie, że moje dziecko sie lansuje :P (chodzi mi o fotkę lajt której pierwszą wersję napisałem i dla której w sumie zostałem tu zatrudniony :P). Fakt, że jest pewnie wiele bugów ale ja od czasu pierwotnej wersji się tego nie dotykałem, więc nawet nie wiem. Zobaczymy, może po takim info, wersja lajt nie będzie tak traktowana po macoszemu

int
12 lat temu

widze, żę kolega też elektronik? czy mechatronik?

bobiko
12 lat temu

@int – informatyk raczej. heh

zar
12 lat temu

@suda: ja bym się webmasteringiem fotki nie chwalił ;) No offence, ale fotka ssie :/

int
12 lat temu

, to po co sie uczysz podstaw automatyki?
Ja to miałem w elektroniku

bobiko
12 lat temu

spytaj się opiekuna roku który jest jednocześnie wykładowca tego przedmiotu. To jest techniczna uczelnia a specjalność to systemy komputerowe..

lukers
12 lat temu

Podstawy Automatyki są bleh, ale zaliczyć trzeba eh… Co do tematu, to stosując opis: http://www.fotka.pl/info/lajt.php niestety na telefonach Nokia S60 z systemem Symbian 9.1 i przeglądarką Nokia z miniMapą nie ma możliwości w ogóle zalogowania (prawdopodobnie nie standardowe nagłówki, bo przeglądarka pobiera plik *.php, w którego treści jest informacja o błędach). Natomiast na telefonach z systemem w wersji 9.2 logowanie przechodzi prawidłowo, ale co z tego, skoro po zalogowaniu ani śladu „lajtu”, jedynie zwykła „normalna” wersja serwisu.

suda
12 lat temu

@zar: Hehe też uważam, że fotka ssie (ale dobrze płaci) :P A tylko lajt ‘wyszedł spod moich rąk’ w fotce (z czego chciałem co innego, a co innego kazano mi zrobić – ‘miało być zajebiście, a wyszło jak zwykle’). Mam tylko nadzieję, że lajt dostanie większy priorytet i będzie można z niego normalnie korzystać :)

Chris Trynkiewicz
12 lat temu

Przyznaj sie, jestes winien wprowadzenia oceny „11” ;)

lavinka
12 lat temu

Podobają mi się teksty 21 i 30. 9 lat i taka różnica w elokwencji :) Przepaść, po prostu Najbardziej mi sie podoba stwierdzenie „ogólnie jestem bardzo zajęty). I nie ogląda wiadomości, bo kąpie dziecko. Bidulek :) To chyba pisał 20latek wyobrażając sobie życie 30latka

10
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
%d bloggers like this: